Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Konfliktu cēloņi, to ietekme uz darba rezultātu un savstarpējām attiecībām', 1.
  • Research Papers 'Konfliktu cēloņi, to ietekme uz darba rezultātu un savstarpējām attiecībām', 2.
  • Research Papers 'Konfliktu cēloņi, to ietekme uz darba rezultātu un savstarpējām attiecībām', 3.
  • Research Papers 'Konfliktu cēloņi, to ietekme uz darba rezultātu un savstarpējām attiecībām', 4.
  • Research Papers 'Konfliktu cēloņi, to ietekme uz darba rezultātu un savstarpējām attiecībām', 5.
  • Research Papers 'Konfliktu cēloņi, to ietekme uz darba rezultātu un savstarpējām attiecībām', 6.
  • Research Papers 'Konfliktu cēloņi, to ietekme uz darba rezultātu un savstarpējām attiecībām', 7.
  • Research Papers 'Konfliktu cēloņi, to ietekme uz darba rezultātu un savstarpējām attiecībām', 8.
  • Research Papers 'Konfliktu cēloņi, to ietekme uz darba rezultātu un savstarpējām attiecībām', 9.
  • Research Papers 'Konfliktu cēloņi, to ietekme uz darba rezultātu un savstarpējām attiecībām', 10.
  • Research Papers 'Konfliktu cēloņi, to ietekme uz darba rezultātu un savstarpējām attiecībām', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Cilvēki    4
  Tehnika    6
  Vadība    7
  Kopsavilkums    9
  Izmantotās literatūras saraksts    10
Extract

Mūsdienās, paātrinoties dzīves ritmam, paaugstinās arī vispārējais stresa līmenis un līdz ar to palielinās savstarpējo konfliktu skaits. Šī darba mērķis ir aplūkot, kādi mēdz būt konfliktu cēloņi mūsdienās un kā konflikti ietekmē darba rezultātus. Šis darbs varētu rast atbildes uz jautājumiem, kā un kāpēc rodas konflikti un varbūt rast kādus veidus, lai tos atrisinātu. Darba apraksts balstās uz 5 gadu laikā uzkrāto pieredzi strādājot informācijas tehnoloģiju centrā, (turpmāk tekstā ITC) un personīgajiem novērojumiem. Es strādāju pašvaldības organizācijā, kas pašvaldībai sniedz visus pakalpojumus, kas saistīti ar datortehnikas ieviešanu un uzturēšanu. Mūsu organizācijas struktūru sarežģī tas, ka visiem darbiniekiem uzdevumus sūta cita nodaļa- tehniskais palīdzības dienests, kurš pieņem klientu sūdzības un izsaukumus, un darbiniekiem, paralēli darbam pie tehnikas uzturēšanas kārtībā ir jāpieņem arī klientu sūdzības un operatīvi jānovērš problēmas.…

Author's comment
Atlants