Author:
Evaluation:
Published: 03.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģija iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 1.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģija iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 2.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģija iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 3.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģija iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 4.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģija iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 5.
Extract

Firmas iesaistās starptautiskajā mārketingā divos veidos: Kāds griežas ar lūgumu organizēt pārdošanu ārzemēs, bet otrs - pašmāju eksportieris, ārzemju importieris vai ārzemju valdība vai firma pati sāk domāt par to, lai izietu starptautiskajā tirgū.
Pirms iziet ārvalstu tirgos, firmai ir stingri jānosaka uzdevumi, sava starptautiskā mārketinga politiskie nostādījumi.
Pastāv divi iemesli, kad firma sāk starptautisko izplatīšanu:
1.Vietējā tirgu ir sasnieguši attīstības griestus.
2.Vietējā tirgu konkurences līmenis ir sasniedzis tādu pakāpi, ka firmai ir izdevīgāk meklēt kādu klusāku, mierīgāku tirgu.
Riski, ar kādiem būs jāsaskaras kompānijai, kura nolēmusi iziet starptautiskajā tirgū:
1.daudzās valstīs ir diezgan liels ārējais parāds, inflācija, bezdarbs un iekšējā nestabilitāte;
2.valūtas kursu nestabilitāte;
3.ārvalstu valdību prasības firmām, kas grib ienākt tirgos;
4.izdevumi, kas saistīti ar marketinga adaptāciju;
5.kari, terorisms, korupcija u.c. problēmas.
Pirms doties ārpus vietēja tirgu kompānijai jāanalizē savu gatavību un jāuzdod sev jautājumus:
1.vai kompānija spēj noskaidrot kādas ir šais svešas valsts patērētāju prioritātes un uzvedības īpatnības;…

Atlants