Evaluation:
Published: 02.12.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 1.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 2.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 3.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 4.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 5.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 6.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 7.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 8.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 9.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 10.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vārdiskās metodes    4
2.  Uzskates metode    5
3.  Stratēģijas un izvēles nosacījumi    6
4.  Metožu kvalifikācija    7
5.  Kas liecina ka metode ir izvēlēta pareizi?    8
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Valoda ir visbagātākais informācijas avots un vispopulārākais tās transformācijas veids. Tā palīdz saglabāt uzkrātās atziņas kopš tālas pagātnes. Valoda ļauj piemērot informācijas satura plašumu un dziļumu uztvērēja attīstības līmenim. Tāpēc pati galvenā no mācību metodēm, gan skolās, gan augstskolās ir vārdiskās metodes (V . Zelmenis) jeb dialektiskās metode (J . A. Students). Šo metodi var sadalīt sīkāk - runas metode un rakstu metode.
Pie šīm metodēm ir svarīgi kā skolotājam ir izkopta runas kultūra. Tā ir viena no vissenāk pazīstamajām dzīvā vārda metodēm. To izmanto visās klasēs. Jaunākajās klasēs skolotāja stāstījums ir īsāks, vidējās un vecākajās - attiecīgi garāks. Ļoti svarīgi ir, lai skolotāja stāstījums būtu sistemātisks. …

Author's comment
Atlants