-
SIA "Jānis Roze vairumtirdzniecība”. Klientu apkalpošanas pilnveidošanas iespējas
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
PĒTĪJUMA TEORĒTISKĀ DAĻA | 5 | |
1. | ORGANIZĀCIJAS KULTŪRAS VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS | 5 |
1.1. | Organizācijas iekšējā kultūra | 8 |
1.2. | Organizācijas ārējā kultūra | 11 |
PĒTĪJUMA PRAKTISKĀ DAĻA | 15 | |
2. | ORGANIZĀCIJAS KULTŪRAS RAKSTUROJUMS SIA „JĀNIS ROZE VAIRUMTIRDZNIECĪBAS” VEIKALĀ | 15 |
2.1. | SIA „Jānis Roze” iekšējā kultūra, tās ietekme uz darba rezultātu | 16 |
2.2. | Klientu apkalpošana kā viens no organizācijas kultūras elementiem | 18 |
2.3. | Pētījums par SIA „Jānis Roze” klientu apkalpošanas procesu | 18 |
2.4. | Ieteikumi SIA „Jāņa Rozes” klientu apkalpšanas pilnveidošanai | 23 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 26 | |
NOBEIGUMS | 28 | |
PIELIKUMI | 30 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Veicot pētījumu par organizācijas kultūru SIA „Jāņa Rozes” vairumtirdzniecība autors secina, ka uzņēmuma vadībai ir vāja komunikācija ar darbiniekiem, kas apstiprinājās arī intervējot grāmatnīcas darbiniekus. Autora veiktās intervijas ar 6 respondentiem uzrāda, ka darbiniekiem trūkst informācijas par darba plānošanu un norisi, kas ietekmē darba rezultātu.
2. Izstrādājot darbu par SIA „Jāņa Rozes” klientu apkalpošanas uzlabošanu un apkopojot interviju atbildes, kuras sniedza 6 respondenti autors secina, ka uzņēmumā veicami dažādi labiekārtošanas darbi, telpu vizuālā izskata uzlabošanai, kā arī tehniskas izmaiņas darbinieku un klientu labsajūtai.
3. Ņemot vērā, ka tehnoloģijas, ir viens no ārējiem faktoriem, kas ietekmē organizācijas kultūru, autors secina, SIA „Jāņa Rozes” grmatnīcaibūtu jāuzlabo datorprogramma. Tas ietekmē klientu apkalpošanas procesa kvalitāti, jo datorprogramma, kas veidota pirms vairāk kā 10 gadiem nesniedz pilnīgu vajadzīgo informāciju, kavējot klientus apkalpošanas brīdī.
4. Novērojums SIA „Jāņa Rozes” veikalos liecina, ka pārdevēji ir pieklājīgi, un 100% savu darbu zinoši, attieksme pret klientu ir laipna un pretimnākoša. Aktuāla problēma ir telpu vizuālais noformējums, kas neļauj veikt pārskatāmu preču izkārtojumu, kā rezultātā klientu apkalpošanas process nav kvalitatīvs. Tā kā vizuālais izskats ir viens no organizācijas kultūras elementiem, tad dažos veikalos par to nav padomāts.
…
Mērķa sasniegšanai autors ir noteicis šādus darba uzdevumus: 1. Analizēt organizācijas kultūras būtību. 2. Izpētīt gan iekšējās, gan ārējās organizācijas kultūras būtiskākos aspektus. 3. Izpētīt SIA „Jāņa Rozes vairumtirdzniecības” klientu apkalpošanas pilnveidošanas būtiskākos elementus, īpaši pievēršot uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai. 4. Sniegt praktiskus ieteikumus SIA „Jāņa Rozes vairumtirdzniecības” klientu apkalpošanas uzlabošanā. 5. Izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma attīstības stratēģijā.
Pielikumi nekvalitatīvi.
