Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 1.
  • Presentations 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 2.
  • Presentations 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 3.
  • Presentations 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 4.
  • Presentations 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 5.
  • Presentations 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 6.
  • Presentations 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 7.
  • Presentations 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 8.
  • Presentations 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 9.
  • Presentations 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 10.
  • Presentations 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 11.
Extract

Problēmas aktualitāte
Mobings jeb psiholoģiskais terors skolās mūsdienās ir ļoti aktuāls temats. Šodien šī parādība nereti ir sastopama pusaudžu vidū. Piemēram, Latvijas skolās ir reģistrēti daudzi gadījumi, kad bērni, jaunieši pielieto gan fizisko gan emocionālo vardarbību pret apkārtējiem cilvēkiem.

Pētījuma jautājumi:
1. Vai pastāv saistība starp mobinga izpausmes īpatnībām un pašvērtējumu skolas vidē?
2. Vai pastāv dzimuma atšķirības pēc mobinga izpausmes īpatnībām pusaudžiem skolas vidē?
3. Vai pastāv saistība starp piederības problēmu un mobinga esamību?

Atlants