Author:
Evaluation:
Published: 28.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Integrētais mācību modelis', 1.
  • Summaries, Notes 'Integrētais mācību modelis', 2.
  • Summaries, Notes 'Integrētais mācību modelis', 3.
  • Summaries, Notes 'Integrētais mācību modelis', 4.
  • Summaries, Notes 'Integrētais mācību modelis', 5.
  • Summaries, Notes 'Integrētais mācību modelis', 6.
  • Summaries, Notes 'Integrētais mācību modelis', 7.
Extract

Temats: Četrstūri.
Klase: 2.
Mērķis: Skolēnu izziņas darbības un intereses sekmēšana, darbojoties ar dažādām ģeometriskām figūrām.
Dominante: Matemātika
Satura integrācija:
Matemātika – ģeometriskās figūras: četrstūris, taisnstūris, kvadrāts, to kopīgās un atšķirīgās pazīmes, taisns leņķis, pretējās malas un malu garumi, garuma noteikšana ar lineālu, garuma mērvienības cm lietošana, perimetra noteikšana.
Mājturība un tehnoloģijas – darbs ar papīru, apsveikuma pagatavošana, tā radoša noformēšana, izmantojot ģeometriskas figūras, izstrādājuma gala rezultāta vērtēšana, pozitīvo sasniegumu saskatīšana citu darbā.
Latviešu valoda un literatūra – apsveikuma rakstīšana, īpašvārda rakstība, teksta virsraksta prognozēšana pēc satura, pasakas tēlu raksturošana, būtiskā uztveršana klausoties, tā saprašana, īpašības vārdi, klausīšanās prasmju attīstīšana.…

Author's comment
Atlants