Evaluation:
Published: 18.11.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Summaries, Notes '"LEXUS" tirgus izpēte', 1.
  • Summaries, Notes '"LEXUS" tirgus izpēte', 2.
  • Summaries, Notes '"LEXUS" tirgus izpēte', 3.
  • Summaries, Notes '"LEXUS" tirgus izpēte', 4.
  • Summaries, Notes '"LEXUS" tirgus izpēte', 5.
  • Summaries, Notes '"LEXUS" tirgus izpēte', 6.
Extract

Ir diezgan grūti noteikt, kad sākas un kad beidzas katrs posms. Visām precēm dzīves cikla līkne nav vienāda, jo dažas preces no ieviešanas stadijas pāriet tieši uz brieduma stadiju, bet citas no brieduma stadijas pāriet atkārtotā augšanas stadijā. Atšķirīgi preču dzīves cikla modeļi ir saistāmi ar stilu, modi un tās untumiem un citiem faktoriem.
Tomēr, pamatojoties uz vispārējo preces dzīves cikla koncepciju, menedžeriem jāizstrādā mārketinga stratēģija katrai stadijai.
Lēmumi, kurus pieņem ražojumu un sortimenta politikā, ir vidējam vai ilgstošam laika periodam, tomēr ir jāsaglabā iespēja asi un iespējami ātri reaģēt uz izmaiņām tirgū, lai spētu paildzināt preces dzīves ilgumu.…

Author's comment
Atlants