-
Digitālais influneceru mārketings Latvijā
Presentations24 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
SATURS, KO INFLUENCERI RADA SADARBĪBU IETVAROS
Atpakošana- satura skatītājiem ir iespēja redzēt tieši kā izskatās produkts, kad tas tiek atsūtīts un atvērts 1. Reizi. Svarīgi ir redzēt influencera emocijas, ja tās ir priecīgas, aizraujošas, sadarbības daļa jau ir izdevusies. Šī atpakošana dod uzticību produktam potensiālajā pircējā.
Knkursi/ giveaways- šis saturs parasti dod daudz patīk un komentārus gan uzņēmumam, gan influencerim, kaut arī engagement nepaliks tāds pats pēc giveaway beigām. Izlozējot produktus par brīvu tu saņem lielāku interesi par savu uzņēmumu. Ir pat iespējams vinnētājiem palūgt dot savu apskatu par šo preci.
Atlaide/discount- visiem patīk ietaupīt naudu, un ja uzņēmums var izveidot speciāli influencera kodu radot noteiktas atlaides personalizētākā veidā. Arī saites vai kuponu kodi palīdzēs izsekot savas sadarbības vai kampaņas efektivitāti, kura dota šim satura veidotājam.
INFLUENCERU ATALGOJUMS
Daļa Latvijas influenceru apgalvo, ka atalgojuma princips ir vienkāršs – summa par ierakstu ir desmit procenti no sekotāju skaita. Indra Salceviča,
‘’Par naudu visu var nopirkt, izņemot prātu un veselību’’
…
Influenceris/ Digitālā satura autors ir kāda persona, kuras viedoklim uzticas noteikta sabiedrības daļa. Šo personu viedoklis ir svarīgs, jo viņi nav kā parasta reklāmu kampaņa, bet gan kā personība ar savu viedokli, raksturu un īpašībām, kuram cilvēki uzticas vairāk, nekā reklāmām medijos, televīzijā un ielās. Influenceru spēks var būt milzīgs attiecībā pret produkta vai uzņēmuma slavu. Influenceru mārketingā tiek veidotas sadarbības ar influenceri, lai tiktu popularizēti vai nu kāda uzņēmuma produkti, vai arī tā pakalpojumi.