Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti mājturībā', 1.
  • Summaries, Notes 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti mājturībā', 2.
  • Summaries, Notes 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti mājturībā', 3.
  • Summaries, Notes 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti mājturībā', 4.
  • Summaries, Notes 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti mājturībā', 5.
  • Summaries, Notes 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti mājturībā', 6.
  • Summaries, Notes 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti mājturībā', 7.
Extract

Metodiskais komentārs – jautājums skolēniem: Izdzirdot vārdu „Ziemassvētki”, kas tev pirmais ienāk prāta?
Metodiskais komentārs –skolotāja skolēnu atbildes pieraksta uz tāfeles.
Skolotāja aicina skolēnus uz sarunu – kā viņi un viņa ģimene gatavojas un svin Ziemassvētkus.
Metodiskais komentārs – Skolēni dalās savā pieredzē ar skolotāju un pārējiem klasesbiedriem, stāstot par gatavošanos un Ziemassvētku svinēšanu savā ģimenē.
Metodiskais komentārs – Skolotāja paralēli klausoties skolēna stāstītajā izliek attēlus pie tāfeles
Skolotāja nolasa senas latviešu Ziemassvētku tradīcijas.
Metodiskais komentārs – Skolēni klausās, jo skolotāja brīdina, kad pēc tam tiks uzdoti jautājumi par tekstu.
Metodiskais komentārs – Jautājums - ...... ?
Uz Ziemassvētkiem Jūs noteikti saņemat kartītes un arī paši rakstāt tās un nosūtat/dāvināt ? Kam jūs nosūtat/dāvināt kartītes? Kāda ir sajūta saņemot kartīti?

Author's comment
Editor's remarks
Atlants