Author:
Evaluation:
Published: 18.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 1.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 2.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 3.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 4.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 5.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 6.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 7.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 8.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
  UZŅĒMUMU KONKURĒJOŠĀS VĒRTĪBAS   
  NOBEIGUMS   
Extract

NOBEIGUMS
Dažādi autori piedāvā atšķirīgas konkurētspējīgās priekšrocības definīcijas. Apskatot vairākas konkurējošās priekšrocības definīcijas var secināt, ka neviena no definīcijām īsti neatbild uz jautājumu, kas ir konkurējošās priekšrocības, turklāt šajās definīcijās nav vienotības. Tomēr dažādo konkurētspējīgās priekšrocības definīciju vienojošais elements ir peļņa.
Kopumā konkurētspējīgās vērtības (priekšrocības) varētu definēt ar vārdiem, ka konkurētspējīgās priekšrocības ir vērtību veidojošās darbības un resursi, kas nodrošina augstāku konkurētspēju nozarē un spēj to saglabāt ilgstoši.
Katram uzņēmumam ir divas lielas piederošas vērtības, kuras efektīvi pielietojot un kombinējot var paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju citu uzņēmumu vidū, tās ir uzņēmumam piederošie resursi un spējas, kas nosaka uzņēmuma atšķirīgās prasmes.

Author's comment
Atlants