-
PEST analīze - Islandes Republika
Research Papers16 Economics, Marketing, Advertising, History, Culture
4. VALSTS TEHNOLOĢISKĀS VIDES ANALĪZE
Komunikāciju tirgus Īslandē ir raksturojams kā viens no lielākajiem interneta, mobilo, platjoslas un šķiedru optikas pieslēgumiem pasaulē. Vairāk nekā 90 % mājsaimniecību ir interneta pieslēgums. Gandrīz visi interneta pieslēgumi ir ātrgaitas. Īslandiešu domāšana fokusējas uz risinājumu radīšanu, tautai ir pasaules līmeņa IT infrastruktūra, kas piedāvā lieliskas pētniecības un attīstības iespējas, kur nozares, izglītības un pētniecības institūti strādā ciešā sadarbībā ar uzņēmējdarbības vidi. Īslandes ICT nozares spēks slēpjas uzņēmējdarbībā, kas apvieno maza mēroga komandas, labu izglītību un pielāgojamības pastiprinātu telekomunikāciju sistēmu. ICT uzņēmumos strādā speciālisti ar lielām zināšanām un ilgu praktisko pieredzi, radot risinājumus pārtikas pārstrādē un zivsaimniecībā, banku tehnoloģijās, multimedijā, interneta lietojumprogrammās, elektroniskajā tirdzniecībā, aviācijas un transporta reālā laika telekomunikāciju sistēmās, medicīnas programmatūrā, vispārējās biroju un datu bāzes sistēmās. Ir izstrādātas pārtikas ražošanas un pārstrādes iekārtas ar augstu automatizācijas un datorizācijas līmeni. Starptautiskie ražotāji, tirdzniecības uzņēmumi vai izplatītāji arvien vairāk investē Īslandes ICT nozarē. Īslandē ir sarežģītas telekomunikāciju iekārtas, izmantojot optisko šķiedru kabeļu savienojumus, piedāvā uzticamus tiešos starptautiskos sakarus telefona, faksa un datu tīklā. Telefona lietošanas izmaksas Īslandē ir zemas. Starptautiskie savienojumi notiek caur optisko šķiedru jūras kabeļi un satelītu.
…
Darba mērķis ir izpētīt valsti, izmantojot PEST analīzi. PEST analīzi mēdz dēvēt arī par STEP analīzi. Tas ir mārketinga instruments, kurš palīdz noteikt politiskos (Political), ekonomiskos (Economic), sociālos (Social) un tehnoloģiskos (Technological) ārējās vides faktorus, kuri ietekmē darbību.
















