Author:
Evaluation:
Published: 28.10.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 1.
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 2.
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 3.
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 4.
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 5.
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 6.
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 7.
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 8.
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 9.
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 10.
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 11.
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 12.
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 13.
  • Presentations 'Atmiņas līmeņi. Sensorā atmiņa', 14.
Extract

Secinājumi
Informācijas apjoms, ko iespējams apstrādāt, ir ierobežots.
Ja paraugamies apkārt, tad redzam, ka stimulu apkārtējā vidē ir ļoti daudz, taču uzmanību apzināti mēs varam pievērst tikai vienai lietai.
Sensoro atmiņu salīdzina ar “momentuzņēmumu”, kas ļoti īsu laiku patur neapstrādātu sensoro informāciju.

Author's comment
Atlants