Evaluation:
Published: 17.01.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Presentations 'Mandalas', 1.
  • Presentations 'Mandalas', 2.
  • Presentations 'Mandalas', 3.
  • Presentations 'Mandalas', 4.
  • Presentations 'Mandalas', 5.
  • Presentations 'Mandalas', 6.
  • Presentations 'Mandalas', 7.
  • Presentations 'Mandalas', 8.
Extract

Mandalas kā saziņas līdzeklis
Zīmējot un krāsojot mandalas, notiek informācijas apmaiņa starp ego un Patību
Tiek nodota informācija vizuali
Radot mandalas varam saskatīt, izpētīt un atšifrēt zemapziņas sūtītos vēstījumus

Krāsu nozīme
Sarkana-stiprums, entuziasms, kaisle
Zila-harmonija, miers, neuzticība
Dzeltena-inteliģence, zinātkāre, augstprātība
Zaļā-pārmaiņas, auglība, dziedināšana, brīvība
Oranža-godkāre, pašcieņa, optimisms, prieks
Tirkīzkrāsa-dasnumu,mīlestību, dziedināšanu
Melna- zaudējums, depresija, bailes

Author's comment
Atlants