• Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu vecumam

     

    Presentations12 Math, Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 1.
  • Presentations 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 2.
  • Presentations 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 3.
  • Presentations 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 4.
  • Presentations 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 5.
  • Presentations 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 6.
  • Presentations 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 7.
  • Presentations 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 8.
  • Presentations 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 9.
  • Presentations 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 10.
  • Presentations 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 11.
  • Presentations 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 12.
Extract

Bērnu matemātiskās attīstības problēmas
Pirmsskolas vecuma bērnu matemātiskās attīstības problēma aktualizējas sekojošu iemeslu dēļ:
paaugstinājās bērnu vecuma iespējas matemātiskā satura apguvē,
paaugstinājās skolas prasības pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko prasmju sagatavošanai,
mainījās nosacījumi (ekonomiskie, tehniskie, sociālie),
izmainījās arī vecāku attieksme pret bērnu audzināšanu un izglītību.

Matemātiskās attīstības problēmu pētnieku rekomendācijas
Matemātiskās attīstības problēmu pētnieki rekomendē
*organizēt bērnu daudzveidīgu darbību (produktīvu, spēļu, mācību, izlūkošanas, eksperimentālu, novērošanu, saskarsmi), *vecākos pirmsskolniekus aktīvi iesaistīt zināšanu meklēšanas procesā,
*padziļināt un paplašināt iegūtās zināšanas, nevis saskaitīt tās kā skaitliskās darbības.

Author's comment
Atlants