Evaluation:
Published: 22.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 1.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 2.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 3.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 4.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 5.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 6.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 7.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 8.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 9.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 10.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 11.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 12.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 13.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 14.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 15.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 16.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 17.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 18.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 19.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 20.
  • Research Papers 'Noliktavu organizēšana', 21.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Praktiskā aprēķinu daļa    5
1.1.  Pētāmā objekta raksturojums    5
1.2.  Noliktavas saimniecības organizēšana    7
1.2.1.  Noliktavu veidi    7
1.2.2.  Noliktavu funkcijas    8
1.3.  Noliktavas tehniskais nodrošinājums    9
1.4.  Izmantoto platību aprēķināšana    10
1.5.  Izmaksu aprēķināšana    11
1.6.  Noliktavas darbības efektivitāte    12
  Priekšlikumi    15
  Secinājumi    16
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    17
Extract

PRIEKŠLIKUMI
1. Ieteicams palielināt veikalu skaitu. Pagaidām ir tikai divi veikali un viens birojs Rīgā. Cilvēkiem no lielākām pilsētām (Daugavpils, Liepāja) nav iespējas pataustīt un pārbaudīt preci. Vēlams atvērt noliktavas – veikalus gan Latgalē, gan Zemgalē, gan Kurzemē.
2. Lai palielinātu klientu skaitu, interneta veikalam ir jāpopularizē portāls – jārāda vairāk reklāmas ne tikai internetā, bet arī radio, žurnālos u. c.
3. Noliktavu platību jāizmanto maksimāli efektīvi, lai preces būtu cieši saliktas un neaizņemtu daudz vietas. Tādā veidā būs lielāka ietilpība – varēs pasūtīt un glabāt vairāk preces.
4. Veikalam jārīko preču izpārdošana visdažādākos tirgos un svētkos, lai periodiski atbrīvotu vietu noliktavās.
5. Veikalam biežāk jārīko akcijas, piemēram, divas preces par vienu cenu vai iegādājoties noteiktu preci, otru iespējams saņemt ar īpašu atlaidi. Tādā veidā būs vieglāk atbrīvoties no mantām, kuras glabājās ilgu laiku.
6. Uzņēmumam jāsāk sadarbība ar partneriem vai sponsoriem, lai popularizētu savu vietni un piesaistītu jaunus klientus.

SECINĀJUMI
1. Interneta veikals “220.lv” ir populārākais un atpazīstamākais interneta veikals Latvijā. Katru mēnesi veikalu apmeklē aptuveni 1 miljons interneta lietotāju.
2. Veikalam ir tikai divas noliktavas un viens birojs Rīgā, tāpēc būtu vēlams paplašināt veikalu un klientu apkalpošanas centru skaitu gan Rīgā, gan citās pilsētās.
3. Kopā veikals izmanto 8087,5 m2 platību noliktavām, kas mēnesī izmaksā 24 537.50 EUR.
4. Kopš 2015. gada augusta, kad tika atvērta noliktava Daugavgrīvas ielā, interneta veikala apgrozījums un peļņa palielinājās par 15% salīdzinājumā ar 2014. gadu.
5. Jauna noliktava Daugavgrīvas ielā veicināja uzņēmuma apgrozījuma un pieprasījuma palielināšanos, kā arī apkalpošanas kvalitātes un efektivitātes uzlabošanu. Preces kļuva vieglāk un ātrāk pieejamas Pārdaugavas iedzīvotājiem.

Author's comment
Atlants