Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Eko kosmētika "Madara"', 1.
  • Research Papers 'Eko kosmētika "Madara"', 2.
  • Research Papers 'Eko kosmētika "Madara"', 3.
  • Research Papers 'Eko kosmētika "Madara"', 4.
  • Research Papers 'Eko kosmētika "Madara"', 5.
  • Research Papers 'Eko kosmētika "Madara"', 6.
  • Research Papers 'Eko kosmētika "Madara"', 7.
  • Research Papers 'Eko kosmētika "Madara"', 8.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Par uzņēmumu    3
2.  Profails    4
2.1.  Logotips    4
2.1.1.  Logotipa variācija    5
2.2.  MÁDARA iepakojums    5
2.3.  MÁDARA veikalu dizains    6
2.4.  Krāsu asociatīva un psiholoģiskā nozīme    6
3.  Nobeigums    8
Extract

3. Nobeigums
Mūsdienās tirdzniecības centri un veikali ir pārpildīti ar visdažādākā lieluma un izskata produkcijām, tāpēc ir ļoti svarīgi panākt to, ka produkts nepazudīs starp konkurentu piedāvātajiem skaistumkopšanas līdzekļiem.
MÁDARA tas ir ļoti veiksmīgi izdevies, sasaistot gan korporatīvo, gan iepakojumu dizainu, nepazaudējot uzņēmuma filozofiju, kas ir ļoti veiksmīgi piemeklēts, ieviešot 2008. gadā, jaunu produkciju tirgū.
Paskatoties uz kādu no MÁDARA produktiem, potenciālam patērētājam uzreiz ir skaidrs, ka šī produkcija nav parasta ķīmija, kura iegūta no naftas pārstrādes produktiem.
Pēc manām domām, MÁDARA drīz visā pasaulē būs pieejama un atzīta, kā viena no labākajām eko kosmētikas produkcijām.
Cilvēki ar vien vairāk sāk domāt zaļāk, pievēršas visam veselīgajam ne tikai produktu, bet arī kosmētisko līdzekļu ziņā. Cilvēki cenšas atgriezties tuvāk dabai. Sintētikas un ķīmijas periods drīz būs tālā pagātnē.

Author's comment
Atlants