Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Audzināšanas teorija un metodika, jēdzienu skaidrojums', 1.
  • Summaries, Notes 'Audzināšanas teorija un metodika, jēdzienu skaidrojums', 2.
  • Summaries, Notes 'Audzināšanas teorija un metodika, jēdzienu skaidrojums', 3.
  • Summaries, Notes 'Audzināšanas teorija un metodika, jēdzienu skaidrojums', 4.
  • Summaries, Notes 'Audzināšanas teorija un metodika, jēdzienu skaidrojums', 5.
  • Summaries, Notes 'Audzināšanas teorija un metodika, jēdzienu skaidrojums', 6.
Extract

18 1 Audzināšana ir sociāli nozīmīgs un pedagoģiski pamatots mērķtiecīgi organizēts cilvēku sadarbības process harmoniskas un vispusīgas attīstības sekmēšanai.
14 2 Audzināšana ir daudzpusīga mācību un ārpusklases, skolas, ģimenes un sabiedrības darbība, kas virzīta uz attieksmes veidošanu pret sevi un citiem cilvēkiem, sabiedrību un valsti, pret darbu, pret dabu, kas viss kopumā veido audzināšanas saturu un formas.
92 3 Audzināšanas process ir mērķtiecīga iedzimtības, vides un dzīvesdarbības mijsakarību realizācijas vadība, kas sekmē personības pašattīstību, kultūras apguvi un socializāciju. Audzināšanas process praksē ir mērķtiecīgi organizēta audzinātāja un audzēkņu kolektīva nepārtraukta sadarbība, lai audzinātāja vadībā veidotos personības attieksmes = vērtības, ideāli, normas, mērķi, principi.

Atlants