Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Reklāmas definīcija, tās vieta un loma uzņēmuma veiksmīgā izaugsmē', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas definīcija, tās vieta un loma uzņēmuma veiksmīgā izaugsmē', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas definīcija, tās vieta un loma uzņēmuma veiksmīgā izaugsmē', 3.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas definīcija, tās vieta un loma uzņēmuma veiksmīgā izaugsmē', 4.
Extract

Reklāma ir specializēta komunikācija. Reklāma vēsturiski bijusi kā attīstības daļa un komunikācijas tehnoloģijas atbalsts.
Reklāma ir mārketinga komunikācijas līdzeklis, kas tiek izmantots, lai pārraidītu informāciju par produktu, pakalpojumu vai ideju plašākai auditorijai. Reklāma atrodas starp fleksibilākajiem un adaptīvākajiem mārketinga komunikācijas elementiem.
Kā skaidro Valērija Praude, reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmuma sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Veidojot reklāmu, nepieciešams atbildēt uz šadiem jautājumiem:
1.Ko ar reklāmu palīdzību nepieciešams panākt?
2.Kas ir galvenās produkta perspektīvas?
3.Kādu vēstījumu vēlos pārraidīt?
4.Kādi mediji var būt labākie vēstījumam un perspektīvām.
Reklāmas lēmumu pieņemšanas procesā, pirmkārt, jānosaka mērķi. Šos mērķus iedala informējošajos, pārliecinošajos un atgādinošos.…

Author's comment
Atlants