Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Grāmatas "Skolas izglītojošā vide" recenzija', 1.
  • Essays 'Grāmatas "Skolas izglītojošā vide" recenzija', 2.
  • Essays 'Grāmatas "Skolas izglītojošā vide" recenzija', 3.
  • Essays 'Grāmatas "Skolas izglītojošā vide" recenzija', 4.
Extract

Recenzijai izvēlējos Jakova Plinera un Valērija Buhvalova grāmatu “Skolas izglītojošā vide”.
1)šī grāmata saistīja ar to, ka tā ir samērā jauna grāmata – izdota 2002.gadā, tātad mūsdienīga;
2)autors Jakovs Pliners kā privātās koledžas “Evrika” direktors jau septiņus gadus (uz grāmatas rakstīšanas brīdi) dalās savā pieredzē un pedagoģiskajā skatījumā;
3)izvēlējos arī tāpēc, ka jau pāršķirstot grāmatu vairākas idejas un metodes likās interesantas un saistošas.

Kā pirmo un primāro gribētu uzsvērt, ka skolai jābūt demokrātiskai, kurā
sadarbojas administrācija, skolotāji, skolēni un vecāki, visi kopīgi pilnveidojot un vadot mācību procesu.
demokrātiska skola dod audzēkņiem iespēju attīstīt savas individuālās spējas;
autoritatīva skola nonivelē audzēkņus.
Teorijas humānā būtība – radīt katram skolēnam tādus mācību un
pašaudzināšanas apstākļus, lai tie atbilstu viņa vēlmēm un iespējām. Jāvalda savstarpējai uzticībai, izpratnei un sapratnei savstarpēji un vienlīdzīgi.…

Author's comment
Atlants