• Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latviešu valodas stundās 1.klasē

     Evaluated!

    Research Papers29 Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 1.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 2.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 3.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 4.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 5.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 6.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 7.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 8.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 9.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 10.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 11.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 12.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 13.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 14.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 15.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 16.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 17.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 18.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 19.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 20.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 21.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 22.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 23.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 24.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 25.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 26.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 27.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 28.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 29.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 30.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 31.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 32.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 33.
  • Research Papers 'Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas latvieš', 34.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sākumskolas skolēnu vecumposma psiholoģiskās īpatnības    5
2.  Jēdzienu individualizācija un diferenciācijas skaidrojums teorijā    8
3.  Mācību darba individualizācijas un diferenciācijas problēmas un iespējas teorētiskajā skatījumā    10
3.1.  Vispārīgās atziņas par mācību individualizāciju un diferenciāciju    10
  Secinājumi    22
  Literatūras saraksts    26
Extract

Strādājot skolā un mācot latviešu valodu sākumskolā, daudz nākas saskarties ar skolēniem, kuriem problēmas sagādā rakstīšana un lasīšana.
Katrs bērns ir personība ar savām domām, jūtām, pasaules izpratni un uztveres īpatnībām, viņš dzīvo mums līdzās un nemitīgi attīstās, iepazīst apkārtni kopā ar pieaugušo. Kā secina psihologi, katrs bērns attīstās atšķirīgā tempā. Aktuāls ir jautājums, vai visi skolēni (neatkarīgi no to spējām, temperamenta un veselības stāvokļa) jūtas labi vidē, kurā paiet ievērojams laiks viņu mūžā, vidē, kurā skolēns pilnveidojas ne tikai intelektuāli, bet attīstās arī emocionāli. Skolas vidi veido gan skolēni, kurus mēdz dēvēt par „apdāvinātajiem bērniem”, gan skolēni, kuriem nav īpašu spēju, gan arī skolēni, kuru uztveres spējas ir stipri ierobežotas. Bet jāmācās ir visiem. Mācību process skolā jāorganizē tā, lai tiktu vienlaicīgi nodrošināta gan kvalitatīva izglītība(neraugoties uz atšķirībām skolēnu spējās, uztverē un domāšanā), gan skolēniem tiktu radīti nepieciešamie psiholoģiskie apstākļi un atbilstoša mācību vide.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants