Evaluation:
Published: 31.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
  • Research Papers 'Interaktīvās mācību metodes', 1.
  • Research Papers 'Interaktīvās mācību metodes', 2.
  • Research Papers 'Interaktīvās mācību metodes', 3.
  • Research Papers 'Interaktīvās mācību metodes', 4.
  • Research Papers 'Interaktīvās mācību metodes', 5.
  • Research Papers 'Interaktīvās mācību metodes', 6.
  • Research Papers 'Interaktīvās mācību metodes', 7.
  • Research Papers 'Interaktīvās mācību metodes', 8.
  • Research Papers 'Interaktīvās mācību metodes', 9.
  • Research Papers 'Interaktīvās mācību metodes', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir mācību metode    4
2.  Interaktīvās mācību metodes    4
2.1.  Kas ir interaktīvā mācību metode    4
2.2.  Interaktīvās mācīšanas mērķi    5
2.3.  Iezīmes, kas atšķir interaktīvās metodes no tradicionālajām    5
2.4.  Interaktīvo mācību metožu veidi    6
3.  „Prāta vētra”    6
3.1.  Kas ir „prāta vētra”    6
3.2.  Galvenie jautājumi par metodi „prāta vētra”    7
3.2.1.  Kāpēc?    7
3.2.2.  Kā?    7
3.3.  Ideju nozīmīguma novērtēšana „prāta vētrā”    8
  Secinājumi    10
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    11
Extract

Secinājumi
1.Metode ir viens no svarīgākajiem mācību procesa ārējās struktūras komponentiem.
2.Noteikta mācību metode spēj sekmēt mācību apguvi, skolēna domāšanu, aktivitāti, spriešanas spēju, komunikāciju un atbildību par savu viedokli un rīcību.
3.Interaktīvās mācību metodes novērš bailes kļūdīties, nepatiku pret kritiku, rosina respektēt citam citu, norunas un noteikumus, mudina uz godīgu un atklātu rīcību.
4.Ieguvums no „prāta vētras” ir tas, ka tā veicina radošu domāšanu un iztēli, kā arī tas, ka šī metode uzlabo attiecības klasē, jo ļauj demokrātiski pieņemt lēmumus.

Author's comment
Atlants