Author:
Evaluation:
Published: 09.02.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Reklāmu analīze', 1.
Extract

Mēs redzam tik daudz un dažādas reklāmas, kuras dažādos veidos rāda un mēģina piesaistīt mūsu uzmanību un ieinteresēt ar savu preci. Daudzas no tām rada vēlmi skatīties, klausīties un gala rezultātā šo preci iegādāties un “nobaudīt”, bet daudzas ir tādas, ka gribas, vienkārši izsakoties, “aizspiest acis un ausis” un pāris sekundes nogaidīt.
Reklāmās TV, radio, prese izmanto pārliecinošo komunikāciju. Pārliecināšanas procesā šķir 3 svarīgus faktorus:
1) komunikatora īpašibas;
2) ziņojuma īpatnības ;
3) auditorijas īpatnības.…

Atlants