Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Summaries, Notes 'Reklāmas veidi', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas veidi', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas veidi', 3.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas veidi', 4.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas veidi', 5.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas veidi', 6.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas veidi', 7.
Extract

Reklāmas veidi ir atkarīgi no tā, ko izvēlas par klasifikācijas pamatu. Viens no klasifikācijas veidiem ir tāds:
• preču reklāma- tās mērķis ir stimulēt atsevišķu preču pārdošanu;
• institucionālā reklāma- mērķis ir radīt firmas imidžu;
• salīdzinošā reklāma- tās mērķis ir salīdzināt divu vai vairāku preču parametrus;
• konkurējošā reklāma- izceļ firmas preču priekšrocības salīdzinājumā ar konkurējošās, vārdā nenosauktas, firmas analoģiskajām precēm.

Atkarībā no izvēlētās pieejas pircējam reklāmas iedala:
• informējošā reklāma- informē potenciālo pircēju par jaunu preci, tās cenu, izmantošanas iespējām un pakalpojumiem pēc preces nopirkšanas.
• pārliecinošā reklāma – mudina dot priekšroku konkrētai precei. Tās uzdevums ir pārliecināt potenciālo pircēju mainīt attieksmi pret preci un radīt vēlmi to iegādāties.

Author's comment
Atlants