Author:
Evaluation:
Published: 03.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Literatūras pārskats par W.P.Ehling, J.White & J.E.Grunig "Public Relations and ', 1.
  • Summaries, Notes 'Literatūras pārskats par W.P.Ehling, J.White & J.E.Grunig "Public Relations and ', 2.
Extract

Šobrīd katrā veiksmīgā organizācijā ir gan sabiedrisko attiecību, gan mārketinga nodaļas. Mārketinga speciālistu uzdevums ir noteikt mērķauditoriju, noteikt cilvēku vajadzības, piedāvāt viņiem organizācijas ražotās preces vai pakalpojumus, tādējādi apmierinot viņu patērnieciskumu (consumerism). Turpretī sabiedrisko attiecību speciālista uzdevums ir uzraudzīt un veidot efektīvu un labvēlīgu komunikāciju ar auditorijām, kas nonāk saskarē ar sabiedrisko attiecību speciālista pārstāvēto organizāciju.
Buskirks un Rote (Buskirk and Rothe, 1970) patērnieciskumu (consumerism) ir definējuši kā organizētus patērētāju mēģinājumus iegūt viņu sasniegtā dzīves līmeņa izraisītās neapmierinātības ‘brīnumzāles’.…

Atlants