-
E - pakalpojumi
Mērķis
izprast e- komercijas būtību un pētīt kādu no
e – pakalpojumu veidiem
Uzdevumi
Raksturot e- komerciju
Pētīt e- pakalpojumu radīšanas pamatprincipus
Raksturot e- pakalpojumu – online konferences
Internets
Padara mazsvarīgu kompānijas lielumu
Padara mazsvarīgu kompānijas atrašanās vietu
Palielina atgriezenisko saiti.
Pētījums “E-komercija:
tendences un viedokļi. Pētījums par Latvijas interneta lietotājiem”
neveic pirkumus internetā - norāda naudas trūkumu -2007.gadā – 6%, 2009.gadā 17%
iepirkšanos internetā tiešā veidā ietekmē finansiālā krīze.
vairāk nekā 2 no 3 interneta lietotājiem ir veikuši pirkumus internetā,
kas ir ievērojams pieaugums salīdzinot ar iepriekšējo pētījumu 2007.gadā 52%, 2009.gadā 71%
zināmākie interneta veikali ir: xnet.lv, 220.lv, euroshop.lv un neostore.lv.…
Internets ir globāls tīkls, kas sastāv no mazākiem tīkliem, kuri ar telekomunikāciju infrastruktūras palīdzību aptver miljoniem datoru visā pasaulē. Internets sākumā bija iecerēts kā dažādu nozaru un dažādu valstu pētnieku un zinātnieku instruments informācijas apmaiņai. Tādi deviņdesmito gadu tehniskie sasniegumi kā lēti personālie datori, ātrgaitas modemi, pārlūkprogrammas (Microsoft Explorer) un viegli atmiņā paturami tīkla domēnu vārdi ir padarījuši internetu pieejamu arī cilvēkiem, kuri ar tehniku nenodarbojas. WWW darbojas, izmantojot par pamatu internetu; tā ir grafiska informācija, kas atrodas cilvēkiem pieejamos serveros.














