Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Cenu veidošanās politika', 1.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās politika', 2.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās politika', 3.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās politika', 4.
Extract

Mēs izvēlējāmies divus produktus, kas savā starpā nav saistīti. Pirmais produkts bija cigaretes (Marlboro) un otrais- žurnāls „Ilustrētā Zinātne”. Marlboro reklāmas mēs ievērojām žurnālos, bet žurnālu reklamēja pa radio.
1. Mēs apskatījām un izanalizējām žurnāla „Ilustrētā zinātne” cenu izmaiņas.
Secinājām to, ka cena ir mainījusies.
2006. gadā maksāja Ls 2,19
2008. gadā maksāja Ls 2,49
Cena divu gadu laikā augusi par Ls 0,30. Spriežot pēc inflācijas, mūsu izpratnē, tas nav daudz.
1.1. Cenu ietekmē šādi faktori:
1. Izmaksu pieaugums žurnāla izveidei
2. Pasta pakalpojumu maksas pieaugums
3. Inflācija …

Author's comment
Atlants