-
"The Body Shop Latvija" tēls sociālajos medijos
Research Papers9 Marketing, Advertising, Sociology, Business
Secinājumi
Mūsdienās noturēt klientu ir daudz svarīgāk nekā iegūt jaunu klientu.
Lai gan kopš uzņēmuma dibināšanas pagājuši 35 gadi, tomēr tā pamatvērtības ar biznesa palīdzību darīt labu nav aizmirstas, piemēram, akcija, kas palīdz HIV cietušo vecāku bērniem.
Nav noteiktas vienotas komunikācijas vadlīnijas, lai visos sociālajos profilos komunikācijas būtu vienotā stilā, aktīva, uzrunājoša. Būtu jādefinē, kāds mērķis ir šai komunikācija, ko uzņēmums cenšas panākt ar savām aktivitātēm.
Komunikācija ar mērķauditoriju ir pasīva, uzņēmums neveido dialogu ar mērķa grupām, līdz ar to neveidojas atgriezeniskā saite.
Informācija visos trijos sociālajos tīklos (Facebook, Draugiem, Twitter) dublējās un netiek komunicēta regulāri, kas rada pasivitāti.
Profilu vizuālais noformējums ir vienots un vienkāršs, taču tas nerada dzīvīguma iesapaidu.
Sākotnēji būtu jāizprot kādēļ uzņēmums iesaistās tieši šajā sociālajā tīklā, kā arī jāprecizē, kur koncentrējās tieši viņu mērķauditorija. Ja ir grūti vienādā līmenī uzturēt četrus profilus, varbūt labāk pievērsties vienam, taču komunicēt tur par visiem simts procentiem.
Kopējais tēls rada noslēpumainības un tāluma iespaidu. Viss koncēntrējās uz aktivitātēm Lielbritānijā, kas nesaskan ar uzņēmuma darbību Latvijā.
…
The Body Shop (TBS) ir dibināts 1976.gadā Lielbritānijā. Tā dibinātāja Lēdija Anita Rodika uzsāka savu ceļojumu kopā ar TBS. Viņas ideja veidojot šo uzņēmumu bija vienkārša, proti, ar biznesa palīdzību darīt labu. Uzņēmuma filozofija, ka ir tikai viens ceļš uz skaistumu, proti, dabas ceļš. TBS ir uzņēmums, kurš aktīvi darbojās sociālajos medijos, tam ir profils Draugiem.lv, Facebook.com, Twitter.com, Vkontakte.ru.lv, ir arī savs Youtube.com kanāls. Tuvāk pievērsīšos populārākajiem – Youtube.com, Draugiem.lv, Facebook.com un Twitter.com.
