Evaluation:
Published: 16.09.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Tehnoloģiju loma viesnīcas konkurētspējas nodrošināšanā', 1.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju loma viesnīcas konkurētspējas nodrošināšanā', 2.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju loma viesnīcas konkurētspējas nodrošināšanā', 3.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju loma viesnīcas konkurētspējas nodrošināšanā', 4.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju loma viesnīcas konkurētspējas nodrošināšanā', 5.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju loma viesnīcas konkurētspējas nodrošināšanā', 6.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju loma viesnīcas konkurētspējas nodrošināšanā', 7.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju loma viesnīcas konkurētspējas nodrošināšanā', 8.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju loma viesnīcas konkurētspējas nodrošināšanā', 9.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju loma viesnīcas konkurētspējas nodrošināšanā', 10.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju loma viesnīcas konkurētspējas nodrošināšanā', 11.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju loma viesnīcas konkurētspējas nodrošināšanā', 12.
Extract

20. un 21. gadsimtā strauji ir attīstījušās dažādas tehnoloģijas, kuras ietekmējušas daudzu uzņēmumu darbību, tajā skaitā arī tūrisma un viesmīlības nozaru uzņēmumus. Attīstoties tehnoloģijām, arī cilvēki ir kļuvuši daudz prasīgāki, jo pieraduši pie noteiktiem standartiem. Tehnoloģijas var ietekmēt un paaugstināt viesnīcu konkurētspēju divējādi. Viens no tiem saistīts ar mārketingu, bet otrs veids – cilvēku piesaistei tiek piedāvāti dažādi tehnoloģiju pakalpojumi. Mārketinga uzdevums ir nodrošināt viesnīcas popularizēšanu, lai pēc iespējas vairāk cilvēku to apmeklētu. Tiek pētītas potenciālo klientu vēlmes un izstrādāti dažādi piesaistīšanas veidi, lai nodrošinātu viesnīcai stabilus ienākumus un labas atsauksmes. Viesnīcu reklamēt var, izmantojot dažādas tehnoloģijas – ievietojot rakstus un vizuālos materiālus interneta vietnēs, parādot video ar viesnīcas pakalpojumiem un atrašanās vietu televīzijā, ierunājot mutiskas reklāmas radio, kā arī ļaujot pašiem tūristiem atstāt atsauksmes dažādās interneta platformās caur mobilajiem telefoniem vai datoriem.…

Author's comment
Atlants