Author:
Evaluation:
Published: 05.04.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 1.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 2.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 3.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 4.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 5.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 6.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 7.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 8.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 9.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 10.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 11.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 12.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 13.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 14.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 15.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite par Pļaviņu Tūrisma informācijas centru', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Prakses vietas uzņēmuma raksturojums    2
1.1.  Uzņēmuma atrašanās vieta un specializācija    2
1.2.  Uzņēmuma vēsture   
1.3.  Uzņēmuma telpu plānojums un nodrošinājums ar biroja tehniku   
1.4.  Uzņēmuma iekšējā kārtība, ugunsdrošības un citu prasību nodrošināšana uzņēmumā    4
2.  Tūrisma produkta veidošana uzņēmumā    4
2.3.  Izklaides un atpūtas pasākumu veidošana, organizēšana un pārdošana    6
3.  Tūrisma produkta veicināšana uzņēmumā    6
3.1.  Uzņēmuma piedāvājuma izpēte    6
3.2.  Reklāmas materiālu izstrāde uzņēmumā   
3.3.  Uzņēmuma saiknes nodrošināšana ar valsts struktūrām    7
4.  Datorizēto sistēmu pielietošana uzņēmumā    7
4.1.  Interneta pārlūkprogrammu izmantošana    7
4.2.  E-pasta izmantošana   
4.3.  Prezentāciju veidošana    8
5.  Tūrisma ģeogrāfijas pielietošana uzņēmumā    8
5.1.  Vides globālo problēmu ietekme uz tūrisma produkta veidošanu    9
6.  Grāmatvedības uzskaites organizācija uzņēmumā    9
6.1.  Uzņēmuma kontu plāns    9
6.2.  Preču krājumu uzskaite un inventarizācijas kārtība    10
7.  Uzņēmuma finanšu analīze    10
7.1.  Finanšu un kapitāla plānošana    10
7.2.  Gada pārskata sastādīšanas kārtība    11
8.  Praktikanta tiešie pienākumi uzņēmumā    11
9.  Secinājumi    12
10.  Priekšlikumi    13
11.  Pielikumi    14
Extract

9. Secinājumi
• Katru gadu krieviski runājošo tūristu skaits pieaug, līdz ar to paplašinās krievu valodas pielietojums;
• Ar vien vairāk cilvēku sāk novērtēt to, kas ir Latvijā ražots un atpūtu pie/uz ūdens;
• Mūsdienās labākā iespēja kā kontaktēties ar klientiem ir caur sociālajiem medijiem, visātrākais ir Twitter, tur šī komunikācija notiek minūšu laikā.
• Manuprāt iedarbīgākais un efektīvākais reklāmas veids ir informācijas vai kāda konkursa ievietošana sociālajos mēdijos (draugiem.lv, facebook.com, twitter.com);
• Laika apstākļi ietekmē klientu daudzumu un arī klientu noskaņojumu;
• Pļaviņu novada dome uzskata, ka bukletu un suvenīru iegāde izmaksā samērā maz, lai gan ir tieši otrādi, jo mēs jau neviens nevēlamies apskatīt nekvalitatīvas lietas;
• Ne visi klienti ir saprotoši un atsaucīgi, ir cilvēki, kuri būs neapmierināti par katru sīkumu;
• Daudzi cilvēki ir neapmierināti par to, ka brauciens pēkšņi var tikt atcelts, ja ir slikti laika apstākļi.
• Kvalifikācijas prakses programma ļoti neatbilsts realitātē veicamajiem uzdevumiem. E-pastu lietot mēs mākam jebkurš, tam nav jāvelta 16 stundas.

Author's comment
Atlants