-
Rokraksta attīstība skolas gados
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 5 | |
1. | Teorētiskā daļa | 6 |
1.1. | Burtu rakstītprasmes mācība | 6 |
1.2. | Teorētiskā literatūra par rokrakstu | 11 |
1.3. | Burta ”T” analīze | 12 |
1.4. | Ko stāsta rokraksts | 13 |
1.5. | Rokraksta pielietojums psiholoģijā | 15 |
2. | Pētnieciskā daļa | 16 |
2.1. | Mana rokraksta analīze | 17 |
2.2. | Vai rokraksts iedzimst | 19 |
2.3. | Skolēnu rokraksta pašvērtējums | 20 |
2.4. | Rokraksta izmaiņas | 23 |
2.5. | Rakstīto burtu dažādība rokrakstos | 25 |
Pielikumi | 29 | |
1.Pielikums | 30 | |
Izmantotie uzziņas avoti | 32 |
Rokraksts ir kā spogulis cilvēka iekšējai būtībai. Rokraksts ir cieši saistīts ar rakstību. Tas ir veids, kā atspoguļot valodu. Mūsdienu sabiedrībā ir lielāka nozīme datorrakstam, nevis ar roku rakstītajam tekstam. Arī skolā netiek pievērsta liela uzmanība skolēna rokraksta izkopšanai, kā tas bija agrāk. Tomēr pastāv uzskats, ka cilvēka rokraksts liecina par cilvēka raksturu.
Zinātniski pētnieciskā darba mērķis ir:
Pētīt skolēnu rokraksta attīstību skolas gados.
Tāpēc tika izvirzīti šādi uzdevumu:
Izpētīt teorētisko literatūru par rokrakstiem.
Atlasīt materiālus ar skolēnu rakstītiem tekstiem dažādos vecuma posmos.
Analizēt skolēna rokraksta īpatnības.
Izvērtēt, kas nosaka skolēnu rokraksta izmaiņas.
Noskaidrot skolēnu attieksmi pret rokrakstā rakstītiem tekstiem.
Darbā tiek izvirzīta hipotēze:
Mainoties vecumposmiem, cilvēka rokraksts kļūst izkoptāks.
Darbā tiek izmantotas šadas metodes:
Analīze
Sintēze
Anketēšana…
Ja esi vidusmēra skolnieks, tad skolotāja pat nepamanīs ka šis ZPD ir ņemts no interneta. Darbā ir daudz informācijas, kas iekļauta 30 lapās (tieši kā vajag). Nav pārlieku gudru tekstu. Informācija ņemta lielākoties no grāmatām un interneta. Novērtēts uz 8. Ja esi ieintresēts tad varu atsūtīt saturu, raksti uz jankovics118@inbox.lv