Author:
Evaluation:
Published: 02.07.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Reklāmas radošie un mediju komunikāciju plāni', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas radošie un mediju komunikāciju plāni', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas radošie un mediju komunikāciju plāni', 3.
Extract

Reklāmas radošie un mediju komunikāciju plāni. To mērķi, uzdevumi, saistība.
Reklāma ir apmaksāts un nepersonalizēts mārketinga komunikāciju veids, kuru veic identificēti reklāmdevēji, izmantojot dažādus izstrādes paņēmienus un izplatīšanas līdzekļus, lai ietekmētu pircēju rīcību tirgū un sasniegtu komunikāciju mērķus.
Maksas forma;
Masveidība;
Bezpersoniskums;
Reklāmdevēja identifikācija–neatkarīgi no reklāmas veida ir skaidrs, kas ir reklāmdevējs.
Reklāmai kā marketinga komunikāciju veidam piemīt zināmas priekšrocības:
Sabiedriskums – reklāmas paziņojumi piesaista ļoti daudz cilvēku. Līdz ar to pirkumu motīvi ir līdzīgi un saprotami daudziem pircējiem, un viņi ir pārliecināti, ka pirkums neizraisīs pārējo neizpratni.…

Author's comment
Atlants