-
Prakse sākumsskolā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
Vēroto stundu analīze | 4 | |
Vadīto mācību stundu īsie plāni | 16 | |
Vadīto mācību stundu izvērstie konspekti | 24 | |
Pielikums Nr. 5 | 26 | |
Labā ziema (Rainis) | 26 |
Pašnovērtējums
Šajā klasē ir ļoti strukturēti bērni un mācīties griboši. Akurāti atbild uz jautājumiem un ir gatavi iesaistīties problēmas risināšanā.
Vadot stundu respektēju skolēnu vajadzību pēc fiziskās aktivitātes, tādēļ centos sasaistīt elpošanas vingrinājumu ar stundas tēmu. Šī vingrinājuma laikā bērni tiešām izkustējās no sirds, jo varēja redzēt, ka cītīgi mācoties ir nedaudz noguruši.
Veidojot ideju saulīti rosināju bērnus domāt radoši, nerakstīt tikai auksta ziema, daudz sniega vai aizsalusi upe, bet padomāt par dziļākām lietām, kā, piemēram, saules staros vizuļo mazās sniega pārsliņas, kā lācis guļ ziemas miegu ielīdis alā.
Vadot latviešu valodas stundu, sapratu, ka bērniem lasīšana nav mīļākā nodarbe. Viņiem tā šķiet garlaicīga un neinteresanta. Pēc šīs stundas sapratu, ka arī šķietami nopietnajā latviešu valodas stundā ir vajadzīga kāda rotaļa vai spēle, kaut vai vārdu spēle, kura bērni var nedaudz atslābināties un gūt pozitīvas emocijas.
…
Klase: 2.klase Datums: 2.12.2015. Mācību priekšmets: Matemātika Skolotājs: Temats: Sniegotās laika mērvienības Mērķis: Pilnveidot skolēnu zināšanas par laika mērvienībām – stunda, minūte, diennakts. Saturs: laika mēru savstarpējās sakarības, pulksteņa un kalendāra lietošana, teksta uzdevumu risināšana izmantojot laika mērus. Uzdevumi: 1.Sekmēt skolēnu prasmes pārveidot laika mērus. 2.Veicināt prasmes risināt teksta uzdevumus ar laika mēriem. 3.Mācās izprast laiku kā īpašu, garīgu un materiālu vērtību.