Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Mārketinga darbības vadības raksturojums', 1.
  • Research Papers 'Mārketinga darbības vadības raksturojums', 2.
  • Research Papers 'Mārketinga darbības vadības raksturojums', 3.
  • Research Papers 'Mārketinga darbības vadības raksturojums', 4.
  • Research Papers 'Mārketinga darbības vadības raksturojums', 5.
  • Research Papers 'Mārketinga darbības vadības raksturojums', 6.
  • Research Papers 'Mārketinga darbības vadības raksturojums', 7.
  • Research Papers 'Mārketinga darbības vadības raksturojums', 8.
  • Research Papers 'Mārketinga darbības vadības raksturojums', 9.
  • Research Papers 'Mārketinga darbības vadības raksturojums', 10.
  • Research Papers 'Mārketinga darbības vadības raksturojums', 11.
  • Research Papers 'Mārketinga darbības vadības raksturojums', 12.
  • Research Papers 'Mārketinga darbības vadības raksturojums', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Mārketinga darbības vadības raksturojums    2
  Mārketings un tā vadība    2
  Mārketinga vadības uzdevumi    4
  Mārketinga vadības darbības virzieni    4
  Mārketinga vadības instrumenti    4
  Starptautiskā mārketinga darbības vadība    6
  Lēmums par iziešanu starptautiskajā tirgū.    7
  Kādu tirgu izvēlēties?    8
  Lēmums par veidu, ar kādu iziet ārvalstu tirgū.    9
  Lēmums par mārketinga programmu.    9
  Lēmums par mārketinga organizāciju.    9
  Eksporta nodaļa.    10
  Starptautiskā apakšvienība.    10
  Nobeigums    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Mūsdienās ekonomiskā, sabiedriskā un politiskā pasaule kļūst arvien sarežģītāka. Valsts tautsaimniecībai attīstoties, pieaug cilvēku vajadzības. Tehnoloģiskā attīstība ne tikai palīdz tās apmierināt, bet dod arī impulsu jaunām nepieciešamībām, bez kurām cilvēks šodien nevar sevi iedomāties. Informācijas laikmetā visas tās vides, kurās cilvēks uzturas un kuras pats veido, kļuvušas ļoti dinamiskas. Tas, kurš noguļ izmaiņas, var gluži vienkārši tikt sabradāts.
Lai uzņēmums šajā aprakstītajā situācijā būtu spējīgs darboties- tam nepieciešams būt saskaņotam un koordinētam tā iekšienē. Tam jābūt organiski saistītam ar apkārtējām vidēm, sfērām, lai veiksmīgi izprastu klientus, pārdot tiem savus produktus un palikt tiem labs draugs, no kā nekādi nevar šķirties.
Lai nodrošinātu uzņēmumam šādu viengabalainību un stabilu stāju, ātru manevrēšanas spēju, bez mārketinga darbības vadības neiztikt. Mārketinga menedžeris vāc informāciju no dažādām uzņēmuma nodaļām, sfērām, tirgus izpētes datiem uzņēmumā, lai koordinētu tā darbību. Tiek sagatavota informācija lēmuma pieņēmējam - labi saprotama, caurskatāma, mērķorientēta.…

Author's comment
Atlants