Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Reklāmas attīstības sociālais raksturs. Pētījumu loma reklāmdarbības organizēšan', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas attīstības sociālais raksturs. Pētījumu loma reklāmdarbības organizēšan', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas attīstības sociālais raksturs. Pētījumu loma reklāmdarbības organizēšan', 3.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas attīstības sociālais raksturs. Pētījumu loma reklāmdarbības organizēšan', 4.
Extract

Citādāk ir ar masveida komunikāciju. Masveida komunikācija ietver informācijas izplatīšanas līdzekļus, kuri sniedz informāciju bez personīgo kontaktu un atgriezenisko saišu izmantošanu.
Pie masveida komunikācijām pieder masu mediji (avīzes, žurnāli, radio, televīzija), uzskatāmie līdzekļi (plakāti, plāksnes, izkārtnes), speciālie līdzekļi (telpas noformējums, labvēlīgas vides veidošana) un īpaši pasākumi (preses konferences, svinīgi pasākumi, atklāšanas ceremonijas).
Vēl vajag atcerēties, ka katram ziņojumam ir ļoti svarīgas trīs īpašības. Pirmkārt, profesionālisms ziņojumu izplatīšanas jomā nozīmē ziņotāja kompetenci par iztirzātajiem jautājumiem. Otrkārt, apzinīgums nozīmē, cik lielā mērā ziņojumu avots ir objektīvs un patiess. Treškārt, pievilcīgums ir labvēlīgs iespaids par ziņojuma avotu, pateicoties cilvēciskām īpašībām. Trīs tādās īpašības nosaka ziņojuma kvalitātes līmeņi.
Tomēr, ar iepriekš minētiem procesiem, mārketinga komunikāciju sistēmas plānošana un veidošana vēl nav pabeigta. Pēc ziņojuma izplatīšanas ir jānosaka komunikācijas efektivitāte, jānovērtē komunikācijas rezultāti un jāsalīdzina tie ar plānoto. Ar citiem vārdiem, jāveic plaša rezultātu izpēte.3

Author's comment
Atlants