Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 1.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 2.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 3.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 4.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 5.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 6.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 7.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 8.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 9.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 10.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 11.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 12.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 13.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 14.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 15.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 16.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 17.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 18.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 19.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 20.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 21.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 22.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 23.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 24.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 25.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme uz cilvēka uztveri', 26.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Reklāma    5
1.1.  Reklāmas vēsture    5
1.2.  Reklāmas jēdziens un būtība    7
1.3.  Reklāmas vizuālais noformējums    8
1.4.  Reklāmas teksta veidošana    9
1.5.  Burtu rakstība un izvietojums reklāmās    11
2.  Reklāmas kompozīcija    13
2.1.  Harmoniska un kontrastējoša reklāmas kompozīcija    13
2.2.  Lapas sadalījuma nozīme    14
3.  Zimols    17
3.1.  Logo    17
4.  Krāsas    19
4.1.  Krāsu uztvere    19
4.2.  Krāsu nozīme un to psiholoģiskā ietekme uz cilvēku    20
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

Savā kursa darbā es analizēšu reklāmas vizuālā noformējuma ietekmi uz cilvēku uztveri, t.i., krāsu, līniju un burtu, logo, zīmola, lapas sadalījuma ietekmi reklāmās-konkrētāk apavu reklāmās. Jo katra sīkākā nianse var uzlabot vai arī sabojāt reklāmas efektu, traucēt tās uztveršanu. Tāpēc katrs tās elements ir rūpīgi jāizvēlas un jāizvērtē. Ko arī centos ņemt vērā veidojot savas reklāmas un izvērtēt, kurš būtu labākais variants.
Mans mērķis ir iegūt, izanalizēt noderīgu informāciju, lai izveidotu apavu reklāmas, kas patiešām būtu efektīvas un spētu ieinteresēt cilvēkus. Un izanalizēt kā reklāmas izmantotās krāsas, burti, līnijas un attēli, simboli ietekmē cilvēku uztveri. Kā arī izvērtēt ko labāk neizmantot reklāmās, kas var atstāt negatīvu iespaidu vai tieši pretēji-pozitīvu.
Mūsdienās reklāmas ir ļoti izplatītas, aktuālas un plaši izmantotas, jo tas ir veids kā popularizēt savu preci vai pakalpojumus, piesaistīt cilvēku uzmanību un ieinteresēt viņus, radīt vēlmi uzzināt ko vairāk par attiecīgo preci un izmēģināt.…

Atlants