Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 1.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 2.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 3.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 4.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 5.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 6.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 7.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 8.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 9.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 10.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 11.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 12.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 13.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 14.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 15.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 16.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 17.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 18.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 19.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 20.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 21.
  • Research Papers 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 22.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Intervija ar KAC „Imanta” klientu apkalpošanas speciālisti   
2.  Intervija ar KAC „Imanta” klientu apkalpošanas speciālisti   
3.  Intervija ar KAC „Imanta” galveno kasieri   
Extract

KAC “Imanta” galvenā kasiere ir 30 gadu veca sieviete, kas strādā KAC 3,5 gadu (nostrādājot 2,5 gadu šajā organizācijā par klientu apkalpošanas speciālistu, saņēma amata paaugstinājumu). Viņai ir jānodrošina kvalitatīva klientu apkalpošana, kā arī klientu konsultēšana par bankas pakalpojumiem un to sniegšana izpildot noteiktus mērķus, skaidras un bezskaidras naudas operāciju veikšana. Kā arī pienākumos ietilpst kontrole par klientu apkalpošanas speciālistu veikto darbu.
KAC “Imanta” par klientu apkalpošanas speciālistiem strādā 3 cilvēki. Lielāka darba pieredze ir 28 gadu vecai sievietei, kas šajā amatā jau strādā 5 gadus. Savukārt 25 gadu veca sieviete strādā par klientu apkalpošanas speciālistu 3 gadus, bet 22 gadu vecai sievietei ir vismazākā pieredze, KAC „Imanta” viņa ir nostrādājusi pusgadu. Darba pienākumi ir līdzīgi kā galvenai kasierei.
Visiem KAC „Imanta” darbiniekiem tika izdalītas anketas ar 6 jautājumiem, kas ir saistīti ar organizācijas raksturojumu no dažādiem aspektiem. …

Author's comment
Editor's remarks
Atlants