Evaluation:
Published: 14.12.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Summaries, Notes 'Pirmsskolas pedagoģija', 1.
  • Summaries, Notes 'Pirmsskolas pedagoģija', 2.
  • Summaries, Notes 'Pirmsskolas pedagoģija', 3.
Extract

Antras Randohas pirmsskolēna vizuālo spēju pilnveide tēlotājdarbībā promocijas darba kopsavilkumā tika veikti vairāki pētījumi un secinājumi ir :
Zīmētdarbība ir līdzeklis pirmsskolā, kas atbrīvo bērna emocijas, nojautu un iztēli, pilnveidojot prasmi redzēt un saskatīt. Darbojoties bērns iepazīst sevi, vienaudžus, pedagogus un apkārtējo pasauli. •Pedagogs ir bērna vizuālo spēju, prasmju apgūšanas virzītājs, jo viņa darbība ir lielisks paraugs un stimuls bērniem darboties. Pedagogs var pilnveidot bērnu vizuālās spējas un attīstīt radošu personību tikai tad, ja pats ir radošs, vispusīgs, ieinteresēts piedalīties praktiskā darbībā, veidot savu darbu un zīmētdarbībā izmanto daudzveidīgus paņēmienus un līdzekļus, veicinot bērna personības vispusīgu attīstību.…

Author's comment
Atlants