-
Prakses atskaite. Ēdināšanas pakalpojumi
Practice Reports29 Cooking, Food Processing, Tourism, Traveling, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Prakses uzņēmuma raksturojums | 4 |
2. | Prakses apraksts | 7 |
2.1. | Prakses mērķis un uzdevumi | 7 |
2.2. | Prakses vietas raksturojums | 8 |
2.3. | Prakses darba organizācija | 10 |
2.3.1. | Sanitāro prasību nodrošināšana uzņēmumā | 10 |
2.3.2. | Darba aizsardzība, ugunsdrošība un elektrodrošība uzņēmumā | 13 |
2.4. | Praktiskā daļa | 14 |
2.4.1. | Pavāra darbs uzņēmumā | 15 |
2.4.2. | Viesu apkalpošana | 16 |
3. | Kvalifikācijas prakses programmas izpildes izvērtējums | 18 |
4. | Secinājumi un priekšlikumi | 19 |
5. | Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 20 |
6. | Pielikumi | 21 |
4.Secinājumi un priekšlikumi
1. Gastro bāra“WineHouse” ir neizdevīga atrašanās vieta - klusais Rīgas centrs.
2. Gastro bāra “WineHouse” mērķauditorija ir cilvēki ar vidēji augstiem/augstiem ienākumiem.
3. Personāls ļoti laipni un atsaucīgi uzņēma praktikantus, pretimnākoši, ieteica kā labāk, veiksmīgāk izdarīt dažādus darbus, uzticēja atbildīgus darba pienākumus.
4. Dienas biznesa pusdienas (katru dienu atšķīrās piedāvājums), demokrātiska cena piedāvājumam, divi ēdieni 5 Eur.
5. Patīkama, silta, mājīga atmosfēra zālēs, kur viesi atrodās.
6. Pavāriem ieteiktu strādāt rūpīgāk, ne tik haotiski.
7. Ieteiktu iegādāties vienotu formu gan viesmīļiem, gan virtuves darbiniekiem.
8. Ieteiktu izmantot pēc iespējas vairāk produktus, lai nav tik daudz jāizmet.
9. Vajadzētu savest darba kārtībā ventilāciju, jo bieži bija karsti.
10. Ieteiktu mainīt attieksmi pret kolēģi, kurš nav no Latvijas.
11. Vajadzētu nomainīt darba laiku uz ārdurvīm, lai atbilstu patiesajiem laikiem.
…
Koledžas darbs.