Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 1.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 2.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 3.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 4.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 5.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 6.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 7.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 8.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 9.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 10.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 11.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 12.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 13.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 14.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 15.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 16.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 17.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 18.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 19.
  • Presentations 'Runas attīstība dzīves laikā', 20.
Extract

Runāšana miegā un sapņi ir divas dažādas lietas. Sapņi var būt ļoti abstrakti, turpretī runāšana miegā ataino reālus notikumus, tāpēc informācija, ar kuru tu dalies miega laikā, parasti atbilst patiesībai.
70% cilvēku savas dzīves laikā ir runājuši miegā, apzinoties to vai ne.

Secinājumi
Lai bērns labi iemācītos runāt, ļoti svarīgs ir kontakts ar vecākiem un citiem bērniem.
Kad bērns ir vecuma posmā, kad viņam gribās visu izpētīt un izzināt, ir jāļauj, nedrīkst ierobežot.
Uz kāpēcīšu jautājumiem iespēju robežās ir jāatbild.
Jālasa pasakas priekšā, un kad pats iemācās lasīt, ir jāturpina mudināt uz lasīšanu, jo tā bagātinās valoda.
Valodas un runas attīstība neapstājas nekad un visa mūža garumā to var kopt.

Author's comment
Atlants