Evaluation:
Published: 24.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 1.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 2.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 3.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 4.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 5.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 6.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 7.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 8.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 9.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 10.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 11.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 12.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 13.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 14.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 15.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 16.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 17.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 18.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 19.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 20.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 21.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 22.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 23.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 24.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 25.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 26.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 27.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 28.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 29.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 30.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 31.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 32.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 33.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 34.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 35.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 36.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 37.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 38.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 39.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 40.
  • Research Papers 'Mārketinga attīstība un tās ietekmējošie faktori', 41.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga jēdziens,mērķi un to būtība    5
2.  Mārketinga attīstības faktori    13
2.1.  Komunikācijas līdzekļu attīstība    14
2.2.  Zinātnes un tehnikas attīstība    17
3.  Mārketinga vides būtība    19
4.  Reklāma    23
4.1.  Reklāmas mērķi un to izpausme    25
4.2.  Tradicionālās un netradicionālās reklāmas metodes    32
5.  Mārketinga attīstības iespējas    37
  Secinājumi un priekšlikumi    39
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    41
Extract

Mārketings mūs aptver visur. Mārketings nepieciešams ne tikai uzņēmumiem, ražotājām, bet arī katram cilvēkam un organizācijai. Veiksmīgi mārketinga darbības pasākumi nodrošina maksimāli kvalitatīvu un izdevīgu preces ceļu no ražotāja līdz patērētājam. Ieguvēji šinī procesā ir gan uzņēmumi, kas gūst maksimāli iespējamo peļņu, gan patērētāji, kuri saņem kvalitatīvas preces nepieciešamajā laikā un vietā par pieņemamu cenu. Bez mārketinga tikai nedaudzi pircēji uzzinātu par pieejamo produktu, tādējādi realizācijas apjoms būtu salīdzinoši neliels. Pat ja prece būtu augstas kvalitātes un citādi saistoša lielākam patērētāju lokam, uzņēmums gūtu nelielus ienākumus.
Mārketingā pēdējo gadu laikā notikušas ievērojamas izmaiņas. Regulējošo institūciju nozīmes samazināšanās, tehnoloģiju attīstība, kā arī dzīves līmeņa maiņa ir radījusi nosacījumus straujai attīstībai. Šādas attīstības rezultātā ir palielinājies to uzņēmumu skaits, kas tirgū piedāvā dažādus produktus, līdz ar to ir radusies nepieciešamība pilnveidot mārketinga pasākumus, lai nodrošinātu iespēju efektīvi darboties jaunajos tirgus apstākļos. Mārketinga pasākumu pilnveidošanas nepieciešamība radīja objektīvus priekšnoteikumus mārketinga faktoru attīstībai.…

Author's comment
Atlants