Author:
Evaluation:
Published: 06.11.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Ieskats alternatīvajās izglītības teorijās', 1.
  • Summaries, Notes 'Ieskats alternatīvajās izglītības teorijās', 2.
  • Summaries, Notes 'Ieskats alternatīvajās izglītības teorijās', 3.
Extract

Jebkura izglītības teorija pēc savas izpratnes propagandē skaistāko, labāko, cēlāko uzskatu sistēmu par cilvēku audzināšanu, mācīšanu, attīstīšanu, tādejādi propagandē ideālu. Katrai izglītības teorijai ir savs metodoloģiskais pamats. Metodoloģiskais pamats vai vienkāršāk – metodoloģija ir noteiktu uzskatu sistēma par izglītības (pedagoģijas) priekšmetu, par tā būtību. Cilvēku būtības izpratne, uzskatu sistēma par to, kas ir cilvēks, kāds ir viņa cilvēciskās dabas potenciāls un kā tas ir attīstāms, pastāv ne tikai līdzīgi, bet arī pilnīgi pretēji uzskati.…

Author's comment
Atlants