Author:
Evaluation:
Published: 12.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Integrētā prakse bērnudārzā', 1.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse bērnudārzā', 2.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse bērnudārzā', 3.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse bērnudārzā', 4.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse bērnudārzā', 5.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse bērnudārzā', 6.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse bērnudārzā', 7.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse bērnudārzā', 8.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse bērnudārzā', 9.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse bērnudārzā', 10.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse bērnudārzā', 11.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse bērnudārzā', 12.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse bērnudārzā', 13.
Extract

Saturs un plāns
Pirmdiena
Rīta aplis
Materiāli- tāfele, laika apstākļu kalendārs, parastais kalendārs.
Mērķis- iepazīties ar auksto zemju dzīvniekiem, nosaukt to raksturīgākās īpašības.
Bērni nostājas aplī , audzinātāj kopā ar bērniem sasveicinās, tad noskaidro kuru bērnu grupā šodien nav, Noskaidrojam gadalaiku( ziema),mēnesi, datumu un dienu, tad visi kopā lasām uz tāfeles rakstīto ”LARĪT BĒRNI, ŠONEDĒL MĒS RUNĀSIM PAR AUKSTAJĀM ZEMĒM!”
Kopīgi noskaidrojam ko mēs par šo tēmu zinām, ko gribētu uzzināt, kur to varētu uzzināt. Tad seko kustību rotaļa( skat. pielikumu)
Izstāstu kādas aktivitātes mums šodien ir paredzētas.
Apakštemats – „ Kur kas dzīvo?”
Mērķis- iepazīties ar aukstajām zemēm un to iemītniekiem.
Uzdevumi;
Projekta tēmas izvēle, tās novietošana grupas telpā pie sienas.
Sniegt spēju gūt gandarījumu un prieku sadarbojoties, dziedot dziesmas, ejot rotaļās, dodoties pastaigā.
Bagātināt, un paplašināt vārdu krājumu.
Uzskates materiāli:
Pasaules karte, attēli ar auksto zemju dzīvniekiem, liela lapa.
Noskaidrojam kur dzīvojam uz šis kartes mēs, kur ir baltā lāča mājas, kur ir pingvīna mājas, pārrunājam kas vēl tur mīt? kuri ir tuvākie cilvēki, ar kuriem tie sastopas? Kā sausas viņu mājas un no kā tās ir taisītas? Visu ko bērni stāsta, skolotāja pieraksta uz lielās lapas, blakus uzrakstot vārdu. Viss rakstītais ir lieliem drukātiem burtiem.
Skolotāja piedāvā bērniem uzrakstīt uz lielas lapas šis nedēļas tēmu.
Tad skolotāja piedāvā bērniem aiziet uz pasaku stūri pēc lielajiem attēliem, grāmatām un rotaļu zvēriem, kuri varētu dzīvot šonedēļ kopā ar mums. Kopā izvēlēto mēs izliekam interešu centros.…

Author's comment
Atlants