Author:
Evaluation:
Published: 24.05.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
  • Essays 'Neefektīva skolotāja pārslogošana', 1.
  • Essays 'Neefektīva skolotāja pārslogošana', 2.
Extract

Mācību procesā skolotājam jāprot sadarboties ar skolēniem kā līdztiesīgiem sadarbības partneriem, bet vienlaikus nepieļaut familiaritāti un antisabiedrisku uzvedību, jo skolēni ar garīgās attīstības traucējumiem neizprot attieksmju atšķirības starp vienaudžiem un pieaugušajiem. Viņi ar grūtībām iesaistās starppersonu saskarsmē un kopīgā darbībā, neadekvāti reaģē dažādās dzīves situācijās. Arī iemācītās un apgūtās izturēšanās un uzvedības prasmes viņi patstāvīgi neprot izmantot citā situācijā.
Lai palīdzētu bērniem un skolotājiem mācību procesā, būtu nepieciešams piesaistīt katrā stundā pedagoga palīgu, kas palīdzētu bērniem sekot līdzi un pildīt uzdotos darbus. Ja darbs stundā kopā ar klasesbiedriem nav iespējams, pašdisciplīnas traucējumu dēļ, nodrošināt ar papildus telpu, kur skolēni varētu turpināt stundu kopā ar pedagoga palīgu, netraucējot pārējiem. Pedagoga palīgam būtu jābūt speciāli apmācītam kā strādāt ar šādiem bērniem.

Atlants