Author:
Evaluation:
Published: 04.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 1.
  • Research Papers 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 2.
  • Research Papers 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 3.
  • Research Papers 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 4.
  • Research Papers 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 5.
Extract

ir produkta vērtības naudas izteiksmē;
ir patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu;
ir vērtību summa, kuru patērētājs atdod maiņas procesā, saņemot produktu (vērtību kopumu)
ir attiecības.
Cenu veidošana ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un
aprēķinu kopa.
Cenu veidošanas faktorus iedala iekšējos un ārējos. Galvenie iekšējie faktori ir:
uzņēmuma un t.sk. mārketinga mērķi;
mārketinga stratēģija;
uzņēmuma izmaksas;
mārketinga darbības organizācija.
Galvenie ārējie faktori ir šādi:…

Author's comment
Atlants