-
Reklāmas veidu salīdzināšana - vides, radio, televīzijas
Vides reklāmas stendi
Priekšrocības
• Liela sensacionāla reklāmas ziņa pievērš uzmanību. Izmantojot šo mediju, reklāmas ziņai ir jābūt lakoniskai un konkrētai.
• Jūsu reklāmas ziņa ir labi pamanāma un iespaidīga. Mūsdienu tehnoloģijas ļauj realizēt arvien vairāk jauninājumu reklāmas jomā, piemēram, runājošus, kustīgus, mainīgus un mirgojošus stendus. Iespējams izvēlēties arī gaisa balonus, uguņošanu, karogus, plakātus un daudz ko citu, kas var piesaistīt potenciālo klientu uzmanību. Jūs varat nomāt pat mobilos stendus, ko pilsētā pārvieto pa jūsu izvēlēto maršrutu ar nolūku, lai potenciālie klienti redzētu jūsu stendu vairākas reizes dienā.
• Jūsu reklāmziņa sasniedz lielu auditoriju, daudzi cilvēki, regulāri pārvietojoties pa vienu un to pašu maršrutu, jūsu reklāmziņu redz atkārtoti.
Trūkumi
• Grūti sasniegt konkrētu auditoriju. Jūs varat sasniegt tuvākās apkārtnes auditoriju, bet nevarat konkrēti noteikt savu mērķauditoriju.
• Jūsu izdomu ierobežo reklāmziņas izvietošanas veids un vieta.
…
• Radio reklāmas ziņu bieži vien ir iespējams ievietot ļoti ātri. Tas ļauj reklāmdevējiem operatīvi reaģēt uz pēkšņu notikumu attīstību, pārorientējot reklāmu, piemēram, uz mazumtirgotājiem, kas pārdod ventilatorus, jo ir karsts laiks, vai reaģējot uz konkurenta īpašo piedāvājumu. • Jūsu reklāmas ziņu var pārraidīt tik bieži, cik vēlaties (ja stacijas formāts to pieļauj). Piemēram, jūs varat pārraidīt reklāmu reizi dienā vienu vai divus gadus konkrētā laikā. • Jūsu radio reklāmai ir balss. Tā var būt draudzīga, nopietna, skumja, bērnišķīga, vīrišķīga, humora pilna – tāda, kas piemērota jūsu reklāmas ziņai. • Jūsu reklāmas ziņa var būt pasniegta sarunvalodas veidā vai izmantojot citus verbālās izteiksmes veidus, tādējādi to padarot viegli uztveramu un saprotamu.