Evaluation:
Published: 15.10.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
  • Presentations 'Jūlijs Aleksandrs Students "Vispārīgā paidagōģija"', 1.
  • Presentations 'Jūlijs Aleksandrs Students "Vispārīgā paidagōģija"', 2.
  • Presentations 'Jūlijs Aleksandrs Students "Vispārīgā paidagōģija"', 3.
  • Presentations 'Jūlijs Aleksandrs Students "Vispārīgā paidagōģija"', 4.
  • Presentations 'Jūlijs Aleksandrs Students "Vispārīgā paidagōģija"', 5.
  • Presentations 'Jūlijs Aleksandrs Students "Vispārīgā paidagōģija"', 6.
  • Presentations 'Jūlijs Aleksandrs Students "Vispārīgā paidagōģija"', 7.
  • Presentations 'Jūlijs Aleksandrs Students "Vispārīgā paidagōģija"', 8.
  • Presentations 'Jūlijs Aleksandrs Students "Vispārīgā paidagōģija"', 9.
  • Presentations 'Jūlijs Aleksandrs Students "Vispārīgā paidagōģija"', 10.
  • Presentations 'Jūlijs Aleksandrs Students "Vispārīgā paidagōģija"', 11.
Extract

Uzskati
Audzināt var tikai cilvēku kā apzinīgu būtni. (1.daļa 179.lpp)
Audzinātājs- subjekts; audzēknis- objekts. (192.lpp)
Audzēknis prasa audzināšanu, audzinātājs audzināšanu izdara. (193.lpp)
Vienīgi tad, ja cilvēks dzīvo, lai strādātu, viņa dzīve iegūst vērtību.(181.lpp)
Dzīve nav tikai dota, bet arī uzdota. (181.lpp)
Lai saprastu audzināšanu, jābūt skaidrībā ar dzīves mērķi. (186.lpp)
Cilvēku dzīves mērķis ir atrisināt pasaules noslēpumu un kļūt Dievam līdzīgiem. (186.lpp)
Audzināšana jāvada un jāvirza nevis saskaņā ar dzīvi, bet sekojot audzināšanas ideālam.(190.lpp)
Uzskatu nedrīkst dibināt uz jūtām, jāpārbauda ar prātu. (191.lpp)

Atlants