Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Reklāmas nozares apraksts', 1.
  • Research Papers 'Reklāmas nozares apraksts', 2.
  • Research Papers 'Reklāmas nozares apraksts', 3.
  • Research Papers 'Reklāmas nozares apraksts', 4.
  • Research Papers 'Reklāmas nozares apraksts', 5.
  • Research Papers 'Reklāmas nozares apraksts', 6.
  • Research Papers 'Reklāmas nozares apraksts', 7.
  • Research Papers 'Reklāmas nozares apraksts', 8.
  • Research Papers 'Reklāmas nozares apraksts', 9.
  • Research Papers 'Reklāmas nozares apraksts', 10.
  • Research Papers 'Reklāmas nozares apraksts', 11.
  • Research Papers 'Reklāmas nozares apraksts', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Preču zīme    3
3.  Produkta sortiments un tā raksturojums    6
4.  Reklāmas aģentūras Latvijā - Rīgā    6
5.  Mediju tirgus analīze    7
5.1.  Latvijas mediju tirgus 2006/07 gadā    8
6.  Mana uzņēmuma analīze    10
6.1.  Reklāmas nozares stiprās puses    10
6.2.  Reklāmas aģentūras vājās puses    10
6.3.  Iespējas    10
6.4.  Draudi    10
7.  Secinājumi    11
  Izmantota literatūra    12
Extract

Esmu izvēlējies rakstīt nozares aprakstu par reklāmas aģentūru piedāvātajiem pakalpojumiem. Par šo tēmu rakstīšu arī biznesa plānu – reklāmas aģentūras izveidošana preču zīmju izstrādāšanai.
Tagad pasaulē un Latvijā ir ļoti daudz un dažādas pazīstamas preču zīmes (angļu v. Brands), kuras katram cilvēkam ir labi zināmas un saistās ar kādu firmu vai preci/pakalpojumu. Veiksmīga un uzticama preču zīme ir viens no galvenajiem aspektiem, kāpēc pērk konkrēto produktu.
Ar šo darbu paredzu izpētīt attiecīgās nozares pašreizējo situāciju Latvijā, izpētīt un analizēt ekanomiskos datus par to. Īsi un vienkārši aprakstīšu to, kads uzdevums ir preču zīmēm. Nozares aprakstā pielietošu statistikas metodes, salīdzināšas metodes.

Preču zīme ir apzīmējums, kuru lieto, lai kāda uzņēmuma produktus atšķirtu no citu uzņēmumu produktiem.
Preču zīmes var būt:
vārdiskas — sastāv no burtiem, no vārdiem, arī no personvārdiem, uzvārdiem, no cipariem;
grafiskas — attēls, zīmējums, grafisks simbols, krāsu salikums;
telpiskas — telpisks apjoms, preces vai tās iesaiņojuma forma;
kombinētas — sastāv no iepriekšminēto elementu kombinācijām, piemēram, preces etiķete u. tml.
Atļauts reģistrēt arī īpašu veidu preču zīmes, piemēram, skaņas un gaismas signālus vai citus apzīmējumus, ja tie ir grafiski attēlojami.
Jēdzienam preču zīme pamatā ir vārds brand- zīme jeb marķējums. Tā senajā Romā apzīmēja procesu, kad mājlopiem uz sāniem iededzināja to piederības zīmi, lai spētu atpazīt lopus savā ganāmpulkā un atšķirt tos no citiem.…

Author's comment
Atlants