Author:
Evaluation:
Published: 23.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Humanitārās izglītības priekšrocības', 1.
  • Essays 'Humanitārās izglītības priekšrocības', 2.
  • Essays 'Humanitārās izglītības priekšrocības', 3.
  • Essays 'Humanitārās izglītības priekšrocības', 4.
  • Essays 'Humanitārās izglītības priekšrocības', 5.
Extract

Mēs mācamies ne tikai skolā. Izglītošanās, t.i. , zināšanu apgūšana, sākas ar mūsu piedzimšanu un turpinās visu mūžu. Pavisam agrīnā vecumā mēs iemācamies runāt un apgūstam šo mākslu, atdarinot un atkārtojot skaņas, ko dzirdam ģimenē un sev vissapkārt. Pēc tam mūsu zināšanas vairo dažādu vietu apmeklēšana, lasīšana un cita veida laika pavadīšana. Formālā izglītošnās sākas, kad esam apguvuši dažas pamatprasmes, piemēram, iemācījušies runāt, un varam attīstīties tālāk, apmeklējot bērnudārzu vai skolu. Mācoties bērnudārzā, pamatskolā un vidusskolā, mēs apgūstam būtiskas iemaņas un vērtīgas zināšanas. …

Author's comment
Atlants