Evaluation:
Published: 15.09.2016.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 1.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 2.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 3.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 4.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 5.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 6.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 7.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 8.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 9.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 10.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 11.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 12.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 13.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 14.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 15.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 16.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 17.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 18.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 19.
  • Presentations 'Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"', 20.
Extract

Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas
SIA „Dāvā ar prieku” firmā strādās 4 darbinieki:
Direktores – XXXXXXX
Mārketinga daļas vadītājs – XXXX
Grāmatvedis - XXXX
Visi četri esam ar augstu atbildības sajūtu un amatus sadalījām vadoties pēc katra cilvēka stiprajām pusēm un talantiem. 

Riska faktoru analīze
Lai cik pārdomāts nešķiet biznesa plāns, vienmēr pastāv blakus apstākļi, kuri var negatīvi ietekmēt uzņēmuma darbību. Svarīgi ir atzīt, ka riska faktori pastāv vienmēr, tāpēc nepieciešams noteikt un izvērtēt potenciālos draudus, kā arī to ietekmi uz uzņēmuma darbību.
Konkurences pieaugums – Kā praktiski jebkurš riska faktors, konkurence ir tas, ko mēs nevaram ietekmēt, savukārt, lai konkurence mums neradītu problēmas, veiksmim tirgus analīzi, lai pēc iespējas uzlabotu mūsu firmas darbību un izslēgtu pārāk lielas konkurences draudus.

Izejvielu cenu pieaugums – Ja cenas pacelsies katastrofāli augstu un mūsu ienākumi līdz ar to kļūs daudz mazāki, meklēsim citas lētākas, bet pēc iespējas tikpat kvalitatīvas, lai nezaudētu klientu uzticību. 
Esošo klientu maksātspējas pazemināšanās – izvērtēsim klientu maksātspēju robežas un cenas veidosim atbilstoši tām. Veidosim akcijas, kas psiholoģiski iedarbosies uz klientu apziņām, pat ja cenas netiks ievērojami samazinātas. 
Dabas katastrofas – šis ir nenovēršams faktors, kura rezultātā uzņēmumam draud bankrots, jo šādās krīzes situācijās klientu līdzekļi tiktu virzīti pirmās nepieciešamības precēm. 
Kāda no darbinieku strādāt nespēja – ja darbinieks īslaicīgi nespēs strādāt, tad tā pienākumus uzņemsies cits mūsu uzņēmuma darbinieks, taču, ja darbinieks ir aizgājis no darba pa visam- meklēsim citu speciālistu.

Author's comment
Atlants