Evaluation:
Published: 18.03.2019.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 10 units
References: Used
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 1.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 2.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 3.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 4.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 5.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 6.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 7.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 8.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 9.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 10.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 11.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 12.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 13.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 14.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 15.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 16.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 17.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 18.
  • Research Papers 'Bibliotēkas loma skolēnu izziņas interešu realizēšanā', 19.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  BIBLIOTĒKU VĒSTURE, TĀS JĒDZIENS    5
2.  BIBLIOTĒKAS LUBĀNĀ    8
3.  BIBLIOTĒKAS LOMA SKOLĒNU IZZIŅAS INTEREŠU REALIZĒŠANĀ    10
  PĒTĪJUMA ANALĪZE    12
  SECINĀJUMI    18
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    19
  PIELIKUMS    20
Extract

SECINĀJUMI
1. Mērķis bija noskaidrot, ko jaunieši dara bibliotēkās un cik bieži viņi to apmeklē. Pētījuma aptaujas rezultāti ļauj secināt, ka jaunieši ir ieinteresēti bibliotēkas dzīvē un viņiem tur patīk interesanti pavadīt savu brīvo laiku.
2. Savāktie dati liecina, ka hipotēze ir daļēji apstiprinājusies. Tāpēc, ka daļa jauniešu ir kūtri apmeklētāji. Uz bibliotēku viņi iet samērā reti, vai arī tikai tad, kad kaut ko vajag.
3. Neskatoties uz apmeklējumu skaitu, tāpat skolēniem tur ir interesanti, viņi ir izpalīdzīgi un palīdz bibliotekārēm.
4. Bibliotēkā jaunieši lasa grāmatas, žurnālus, spēlē spēles, izmanto datorus savām vajadzībām.
5. Lai sekmīgi varētu organizēt bērnu bibliotekāro apkalpošanu, ļoti liela nozīme ir bibliotekāro darbinieku kompetences līmenim.
6. Svarīgi, lai jauniešu radošajām izpausmēm vienmēr tiktu nodrošināti mācību materiāli, nepieciešamie piederumi, lai viņa radošās izpausmes netiktu ierobežotas laikā. To mūsdienās spēj nodrošināt arī bibliotēkas.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants